تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

تیارا گلی

واکسن 18 ماهگی عسلم

1391/3/21 11:58
نویسنده : مامانی
2,055 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 20 خرداد واکسن 18 ماهگیتو زدم . عزیز دلم وقتی وارد درمانگاه  شدیم و وارد اتاق واکسن با دیدن روپوش سفید  بهیار

ترسیدی و زدی زیر گریه . الهی بمیرم برات موقع تزریق واکسن هم همینطور اشک میریختی فدای اون چشمای خوشکلت برم . بعد از تزریق رفتیم خونه مادر جون و یک ساعت هم مرخصی گرفتم تا کمی پیشت باشم و آروم بشی .النا هم بیدار کردیم وبا خمیرهایی که روز جمعه خودم درست کردم برات مشغول شدی و من جیم شدم و اومدم سرکار

مرتب با خونه تماس میگرفتم و مادر جون میگفت خدا راشکر خوبی و تب ندار فقط موقع کمپری آب سرد روی پاهات کمی بیقرار میشی و میگی درد .قربون اون زبونت برم .بعداز ظهر که از سرکار برگشتم خونه هم خوب بودی شیر خوردی و خوابیدی اما از ساعت 4 به بعد تب کردی وبیقرار شدی .. رفتیم خونه خودمون .برای اینکه هم تبت بیاد پایین و سرگرم هم بشی گذاشتم توی ظرفشویی که دیگه مگه می اومدی پایین و میگفتی آب بازی .

الهی من قربون اون چشمای تب دارت برم عزیزم

از غذا خوردن هم که خبری نبود و نمیخوردی .دوباره برات شیاف گذاشتم و مثل یک فرشته خوابیدی و من هم تا صبح نگران بالای سرت بیدار بودم آخه تبت پایین نمی اومد و میترسیدم بخوابم .هر 4 ساعت شیاف میذاشتم واست و با حوله ولرم بدنتو خیس میکردم

ساعت 6 بود که دیگه دیدم تب نداری و امروز هم که من اومدم سر کار اما خدا را شکر مادر جون میگه تب نداری و غذا خوردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 خرداد 91 13:07
خداروشكر ديگه تا مدرسه راحت شد. خدا كنه ملودي هم واكسن 18 ماهگي رو اذيت نشه


آره خدا را شکر.انشاءاله ملودی اذیت نمیشه
مامانی فری
21 خرداد 91 18:34
سلام عزیزم ماشالله به این دخملی تشریف بیارید به جشن دندونی ما اپ کردم
مامان آيلين
23 خرداد 91 10:48
سلام گلم
خيلي دختر ماهي داري انشاالله زير سايه شما سبز و برقرار و موفق و سالم باشه
ممنون كه به وبلاگ دختر سر زدي راستش دامني كه دوختم خيلي خيلي اسونه همش گره است من پارچه سفيد و صورتي كم رنگ و صورتي كم رنگ پارچه كه نه تور همه مي گفتن تور گاز ولي من با تور خيلي لطيف تر از تور گار درست كردم با يه كش سه سانت البته يه صندلي كه كش رو بندازي دور كمر صندلي و شروع كني گره زدن من تو اينترنت طرز دوختش رو پيدا كردم خيلي راحته برشهاي مستطيلي به تورها مي دي من شش لايه درست كردم يعني سه لايه درست كردم يعني سه تا مستطيل كه اندازه اش بستگي به خودت داره و قد دختر نازت روي هم مي اندازه و دور كش گره مي زني اينقدر اين كار رو مي كني كه گره ها پر بشه تو اينترنت بگردي راحت توضيح داده اين طوري توضيحش خيلي سخته هه هه هه
موفق باشي گلم دخترگلت هم ببوس

مرسی عزیزم که اومدی .وقت گذاشتی وبخوبی توضیح دادی .

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد