تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

تیارا گلی

18 ماهگیت مبارک

1391/3/21 11:23
نویسنده : مامانی
431 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک نفسم

عزیز دلم 18 ماهگیت مبارک

اصلا باورم نمیشه که اینقدر زود گذشت .5/1 سال با است که تو اومدی و زندگی منو رنگ وبوی دیگر دادی . این مدت با تمام غصه و شادی هایش برام خاطره ای هستند که هرگز از یادم نمی روند و با لحظه لحظه بودن با تو زندگی کردم و نفس کشیدم با شور و شوقی دیگر

هر روز که میگذرد بیشتر دوستت دارم و آنقدر بهت وابسته شدم که فکر میکنم زندگی بدون تو معنایی ندارد .بعضی اوقات با خودم فکر میکنم قبل از تولد تو مان چطور زندگی میکردم .

دختر مهربون وشیرین زبونم هر روز صبح با عشق وامید تو چشمهایم را باز میکنم و هر لحظه زندگیم را به امید دیدن ولبخند و پیشرفت تو نفس میکشم .

با هر شادیت و لبخنده ات شادی و با هر اخم وناراحتی و مریضی ات غم واقعی را در قلبم حس کردم .از خدا فقط وفقط سلامتی و بهروزی وموفقیت تو در کنار دیگر عزیزانم را میخواهم .روزی هزاران بار خدای برگ را به خاطر وجود سالم وشاداب تو شکر میگویم  واز او می خواهم لیاقت با تو ماندن و درست تربیت کردن وبزرگ کردنت را به من بدهد بتوانم تو فرشته و امانت الهی را آنچه شایسته وجود پاکت هست تربیت کنم و بپرورم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 خرداد 91 12:28
اي جانم فدات بشم من عروسك . 18 ماهگيت مبارك خاله جونم . انشا الله تبريك 18 سالگي و فارغ التحصيليت و بگم


مرسی خاله جونم .انشاءاله
nini themes
21 خرداد 91 20:16
http://www.ninithemes.com نی نی تم مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
مهسا مامان مرسانا
21 خرداد 91 20:40
مبارک عزیزمممممم ______-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم با موضوع جشن دندونی مرسانا جون*•~-.¸,.-~*...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد