تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

تیارا گلی

دغدغه های این روزهای ما

1392/1/28 13:34
نویسنده : مامانی
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

جونم برات بگه عزیز دلم از سال قبل تصمیم گرفتم که دیگه بعد از تعطیلات عید بذارمت مهد کودک و طبق صحبتی هم که با مشاورت (خانم رحیمی ) داشتم ایشون هم صلاح دونستند که دیگه بری مهدکودک توی ایم عید با وجود نیمه باز بودن مهد ها چند تا مهد اطراف خونه را رفتیم و دیدیم که دوتا را درنظر گرفتم و یکی مهد نیکتا و دیگری شایق .این چند روز هم مادرجون بنده خدا هر روز میاد خونمون مواظب شماست تا وقتی من از سرکار برگردم و اگر خسته وبدقلق نباشی بریم مهد تا آشنا بشی با محیط و اذیت نشی .یک روز عصر بردیمت مهدکودک نیکتا اولش گریه کردی و نمیومدی داخل اما بعد که دیگه مطمئن شدی اونجا امنه وخبری از دکتر  نیست شروع کردی برای خاله مهد و بچه ها حرف زدن که من دوسالمه و اسم شما چیه و......خلاصه کلی زبون ریختی .اما اگر من میرفتم بیرون گریه میکردی بدون من نمی ایستادی .بنا به دلایلی از بردن به مهد نیکتا منصرف شدم و حالا قراره از اول اردیبهشت بذارمت مهدکودک شایق در ظاهر که خوبه .تمیز و اتاق شما همانطور که دنبالش بودم تهویه خوبی داره ،رو به آفتابه و نور داره اما یک مورده که هنوز مردد هستم واون شلوغی کلاس شماست .روزی که با هم رفتیم برای دیدن محیط چون حسابی حرف میزدی ،زبون میریختی و رنگها را هم بلدی گفتند باید بری کلاس 3تا 4 ساله ها که آموزش دارند و برای شما بهتره .اماعزیز دلم هنوز هم تردید دارم اما تیارای گلم به خدا مجبورم به خاطر خودت ،النا ومادرجون بذارمت مهد هر سه شما راحت تر هستید .خیلی گشتم دنبال یک مهد خوب با شرایط خوب توی این محدوده .به نظرم اینجا خوبه .امیدوارم تو هم راحت باشی و زود با شرایط جدیدت سازگاری پیدا کنی و اذیت نشی .عزیزم امیدوارم بتونم برات مادر خوبی باشم .

یک عکس ازت میذارم که پستت بدون عکس نباشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:19
انشا الله كه راحت كنار مياد فداي اون شكلش بشم من دلم برلات يه ريزه شده بود عسلم
خاله پارمیدا
10 تیر 92 17:01
---------- ------------- ---------------- ----------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- ---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- --------------- ---------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------- ---------------------------- -------------- ----------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------پیش ماهم بیاین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد