تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

تیارا گلی

باز هم تنبلی مامان

1392/1/21 9:00
نویسنده : مامانی
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گل مامانی

مامان جونم بازم اومدم بنویسم که شرمنده ام که زود به زود برات نمی نویسم .آخه یک ماه آخر سال 91 که کار شرکت خیلی زیاد بود و خونه هم خونه تکانی و خرید اصلا وقت نداشتم و راستش بعد از عید هم تنبلی ابروعزیز دلم الان که دارم برات این مطالب را مینویسم 2 سال و 4ماهه هستی و خیلی خانم شدی .حرف زدنت که کاکل کامله .ماشائاله همه چی میگی و بعضی اوقات حرفهایی میزنی که شاخ در میاریم اینا را چه طوری به هم ربط میدی و میزنی .مدام راه میری و قربون صدقه من و مادرجون وبابایی میری الهی فدای اون شیرین زبونیات بشم .قراره همین روزا ببریمت مهد کودک فعلا در حال تحقیق هستم چند جا را هم دیدم و یک مهد به اسم نیکتا -خ میرداماد را فعلا در نظر گرفتم باید چند روزی آزمایشی بریم ببینم چی  میشه .هر چند که خیلی برات زود بذارمت مهد اما عزیز دلم مجبورم چون از اواسط اردیبهشت مدرسه النا هم تمام میشه و دوتایی اعصاب برای مادر جون بیچاره نمی ذارید .همچنان با النا درگیری و روی هم حساس البته وقتی پیش هم نیستید دلتون برای هم تنگ میشه و همیشه هم دوست دارید با هم بازی کنید اما زمان صلح وآشتیتون کمه البته بهتر از قبل شدید .

عزیز دلم امیدوارم بتونم برات مادر خوبی باشم ، آنچه شایسته وجود پاک ومهربونت هست .

دوستت دارم ومثل همیشه برایت بهترینها را آرزو دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهرزاد جان
21 فروردین 92 9:07
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
مامان ترانه
21 فروردین 92 9:35
سلام . چه تیارا خانوم نانازی. خوشحال میشم به وب ترانه هم سربزنید. در ضمن ترانه توی جشنواره سها شرکت کرده. ممنون میشم اگه زحمت بکشین وبهش رای بدین. البته اگه فکر می کنین خوب شده عکسش. اینم آدرس سایت: http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 ترانه پارسا
صفورا
23 فروردین 92 16:38
سلام.بالاخره اومدی.دخملت خیلی خیلی ناز شده از طرف من ببوسش.


مرسی عزیزم
♥ مامي ملودي جون ♥
27 فروردین 92 11:53
اگه نزديك بودم لا اقل خودم براش مينوشتم ماماني تنبل



قول میدم دست از تنبلی بردارم .مرسی مه بیادم بودید

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد