تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

تیارا گلی

کنسلی وقت دندانپزشکی

1392/7/28 21:54
نویسنده : مامانی
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .امروز مدام استرس داشتم .تقریبا همه کارهامون را ردیف کردیم .مرخصی هم گرفتم تا فردا دوشنبه 29/7/92 بری اتاق عمل برای ترمیم دندونات که سر شب از مطب تماس گرفتند و گفتند فردا جون خانم دکتر نتونسته اول وقت تخت در کلینیک بگیره و احتمال گرسنگی و افت قندت توی ظهر زیاد میشه فردا کنسل شد .چهارشنبه وقت بعدی است که متاسفانه ما اصفهان نیستیم و باید حتما بریم شیراز واسه مراسم عقد خاطره .خانم دکتر عزیز گفته سعی میکنه برامون آخرین روز کار کلینیک .شنبه وقت بگیره و در غیر اینصورت کار ترمیم دندونات میافته به بعد از ترمیم کلینیک توی آذر ماه .نمیدونم چه حکمتی توی این کاراست که این طوری شد . در هر صورت امیدوارم هر طور که به صلاحت باشه اتفاق بیفته .هر چند که من خیلی مظطربم تا کار ترمیم دندونات تمام بشه عزیزم .

برات بهترینها را آرزو دارم عسلم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا
30 مهر 92 9:22
عزیزم حتما برای تمام این اتفاقات دلیل هست.
قراره بهترینها برای فرشته کوچولو زیبا اتفاق بیفته.


انشااله عزیزم
گیلدا
6 آبان 92 11:42
سلام عزیزم.خیلی دلم برات تنگ شده بود.نگران هر دوی شما بودم.خوشحال که هر دو در صحت و سلامت هستید.امیدوارم که همه چیز به بهترین و عالی ترین شکل ممکن اتفاق بیوفته.به خدا توکل کن .مطمئن باش که خداوند همیشه برای هر کسی خوب می خواد.بهترینها رو برات آرزومندم.در پناه خداوند باشید
مامان علی
8 آبان 92 8:23
پسر من هم دندوناش داغونه ... اما نبردمش دکتر چون یکی از همکارام بچشو برده بود تا مدتها لپش کبود بودو خیلی اذیت شده بود این دندونا که شیری و می افته
♥ مامی ملودی جون ♥
14 آبان 92 11:46
به به بالاخره اومدی . انشا الله که خیره و چیزی پیش نمیاد نگران نباش
مامانی درسا
16 آذر 92 2:03
عزیزم هزاران بار تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم از تبریکتون .پایدار و موفق باشید
♥ مامی ملودی جون ♥
19 آذر 92 0:12
عزیزم تولدت مبارک ای جونم توی همه عکسا دنبال ذوق کردنت برای فشفشه بودم اما انگار دیگه از اون ذوقا خبری نیست و دخلمون خانوم شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد