تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

تیارا گلی

جواب اسکن

1390/11/20 9:51
نویسنده : مامانی
910 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

عزیز دلم بالاخره جواب اسکن مثانه وکلیه ات را گرفتم .متاسفانه رفلکس ادرار داری وباید تا 1 سال دارو بخوری و ماهی یک مرتبه آزمایش ادرار بدی تا مطمئن باشیم عفونت ادرار نداری .الهی فدات بشم وقتی دکتر به من گفت باید تا یکسال دارو بخوری همونجا اشک از چشمام سرازیر شد اما دکتر گفت خوشبختانه رفلکست شدید نیست وگرید 1 است که با دارو ومراقبت خوب خوب میشی انشاءاله . توی این مدت تا جواب آزمایشت اومد خیلی برات نذر ودعا کردم و از خدا میخواستم که به کلیه های کوچولوت آسیبی نرسیده باشه که خوشبختانه همینطور بود .

خدایا شکرت و باز مثل همیشه این فرشته نازم را به دست  خودت میسپارم.

با تشکر ویژه از همه دوستانی که این مدت به ما لطف داشتند وبرامون دعا کردند .دست

تک تک شما عزیزان را میبوسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
29 بهمن 90 10:48
خدايا ممنون واسه همه مهربوني هات . خداروشكر كه مشكلي نيست عزيزم و انشا الله تا چشم به هم بزني اين يك سال تموم شه . فقط مواظب تغذيه اش باش


چشم عزیزم .انشاءاله خدا خودش حافظ همه بچه ها باشه
مامان پینار
27 اردیبهشت 92 16:17
سلام ماشالله چه دختر خوشگلی دارین. خدا براتون حفظش کنه. انشالله هر چه زودتر سلامتیش رو به دست میاره. من یه سوال مهم دارم. دختر منم نوشتن اسکن مثانه و میگن باید سوند وصل بشه برای اسکن من خیلی میترسم که این سوند باعث از بین رفتن بکارت تو دختر نمیشه ؟ آخه رفتم پرسیدم از محلی که سوند وصل میکردن احتمالش زیاده که سوند رو بد وصل کنند؟ لطفا اگه میشه تو وبلاگم جواب بدین خیلی خیلی ممنون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد