تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

تیارا گلی

اسکن دوم ........

1390/11/13 11:47
نویسنده : مامانی
828 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

دیروز چهارشنبه 12 بهمن وقتی رسیدم خونه بابایی زنگ زد وگفت از مرکز اسکن دی باهاش تماس گرفتند و شب ساعت 8 باید اونجا باشیم که اسکن مثانه ات را انجام بدیم .از همون لحظه که تلفن را قطع کردم تموم بدنم به لرزه افتاد .خیلی میترسیدم از این اسکن .وقتی یادم به سوند میافتاد بی اختیار اشک توی چشمام جمع میشد.خلاصه ساعت 7 بابیی ومامان آذر اومدند دنبالمون وبا یک استرس دیگه در مورد کار خاله لادن ودایی امیر برام پیش اومده بود .رفتیم مرکز دی. توی این مدت که صدامون کردند میخندیدی وبازی وپفیلا خوری .بالاخره صدامون کردند و رفتیم داخل اتاق .بمیرم برات همینکه دست به شلوارت گرفتم و آقای دکتر را دیدی زدی زیر گریه و تا نیم ساعت که کار اسکنت تموم شد فقط جیغ میزدی واشک میریختی دردت به جونم .من هم پا به پایت اشک میریختم. اسکن خیلی بدی بود همراه با وصل سوند و تزریق از طریق سوند به مثانه .بمیرم برات خیلی اذیت شدی اما فکر واضطرابش خیلی بد بود .وقتی از اتاق آوردیمت بیرون باز هم گریه میکردی و قهر کرده بودی .بابایی هر چی برات خرید آروم نشدی .خلاصه بابایی مار ا

گذاشت خونه ورفت مامان آذر رابرسونه .توی خونه آرم تر شدی و وقتی بابایی برگشت یک عروسک خوشکل برات خرید که آهنگ لالایی میخونه وخیلی دوسش داری .کلی ذوق کردی و یک کم یادت رفت. 

 


دیشب هم خوب خوابیدی نفسم .

اما من از دیشب تا حالا گلو درد عجیب وغریبی گرفتم همراه با سردرد .مامانم میگه از بس حرص خوردی .

الهی قربونت برم انشاءاله جوابش هم خوبه وخیالمون راحت میشه به خدا وفرشتها میسپارم این طفل معصوم وزیبایم را

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رها
13 بهمن 90 10:51
وای خدای من خیلی ناراحت شدم مگه تیارا نازم چش شده ایشالله که هیچی نیست دخترم سیده به جدش قسمش میدم که نگه دارش باشه غصه نخور جدش خیلی قویه امام جعفر صادقه خودش پشت و پناش میشه
ببوسش


مرسی عزیزم .حتما دعا کنید ما را.بوس
مامان صفورا
15 بهمن 90 13:21
انشااله که چیزی نیست و جوابش خوبه توکل کن به خدا براش دعا میکنم که همیشه سالم و سلامت باشه و هیچ وقت دیگه اینقدر اذیت نشه.


ممنون .انشاءاله
الهه
18 بهمن 90 8:56
عزیزدلــــــــــــم اروم باش و به خدا توکل کن.. ایشالا که پست بعدی خبرای خوب خوب برامون داشته باشی.. من مطمئنم که چیزی نیست.. همیشه جویای حالت هستم و دلم تنگ میشه برات.. قربونت برم

مرسی الهه جون .لطف داری مثل همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد