تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تیارا گلی

آخ دندونم........

1391/1/27 9:30
نویسنده : مامانی
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

الهی قربونت برم دیروز با عمه ومامان آذر رفتیم بازار برای خرید لباس عروسی عمو مهیار و شمارا نبردیم با مادر والنا موندید خونه که مادر تلفن کرد که یک کم بیقراری وآبریزش بینی داری برات دارو بگیرم .از همون موقع بیتاب برگشتن بودم وقتی رسیدم خونه حس کردم ازم دلخوری و بیقرار بودی .تا آخر شب بیقراری ونق زدن .هر کاری میکردم آروم نمیشدی وتا حالا اینجوری نا آروم نبودی و با هیچ چیز ساکت نمیشدی .

هر چند دقیقه دستتو به دهنت میبردی و جیغ میزدی .الهی بمیرم برات متوجه شدم از دندونته برات دیفن هیدرامین زدم روی لثه هات .یک شیاف هم برات گذاشتم اما آروم نمیشدی .ساعت 2 نیمه شب بردیمت کلینیک کودک من .بعد از یه عالمه گریه در حال معاینه آقای دکتر با اون چشمای خواب آلودش و دادن همون دیفین هیدرامین و بروفن به خونه برگشتیم وتوی راه خوابت برد.الهی فدات شم صدات دیگه در نمی اومد .وقتی رسیدیم خونه خوابت عمیق بود واز تعویض لباسات هم بیدار نشدی .امروز هم من مجبور بودم بیام سر کار و باز تنهات بذارم .امیدوارم که دیگه اینجوری مثل دیشب بیقرار نباشی واشکاتو نبینم که جیگرم کباب میشه .من هم اومدم سر کار بایه عالمه استرس و سردرد.امیدوارم بقیه دندونات راحت بیرون بیاد و اینقدر اذیت نشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر مامان آراد
27 فروردین 91 12:32
آخییییییییییییییی عزیزمممممممممممممم
تیارا جونم ایشالا زودتر خوب شی ناناس
چندتا مروارید داری خاله؟؟؟؟؟
افروز جون منم خیلی نگران دندون در آوردن آراد هستم فکر میکنم خیلی سخت باشه

مرسی .تیارا خانم تا الان 14 تا دندون داره .اما دندون نیش وآسیابی هاش خیلی اذیتش کرد .شما هم ناراحت نباش این دوره ای که باید بگذرونند اما هر بچه ای متفاوته انشاءاله که آراد کوچولو اذیت نمیشه
سحر مامان آراد
27 فروردین 91 22:11
یه نظر خصوصی گذاشتم
مامان حنا
2 اردیبهشت 91 18:27
سلام عزیزم
ممنون از اینکه از وبلاگ دخترم دیدن کردید و مطالب آشپزیم مورد توجهتون واقع شد
ماشالله هزارماشالله دختر نازو دوست داشتنی داری خدا برات حفظش کنه
رمز رو هم خصوصی براتون ارسال میکنم برای دیدن رمز به آخرین نظراتتون مراجعه کنید
موفق باشی دوست خوبم


ممنون لطف دارید
مامان نيكان و روهان
3 اردیبهشت 91 8:03
واي عزيزم حسابي درد كشيدي اميدوارم زودتر خوب بشي گل قنشگم دندونهاي بعديت اينطوري عزيزت نكنه.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
5 اردیبهشت 91 13:44
پس همگي گرفتاريم. خداي من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد