تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تیارا گلی

دختر گلم عروس شده

1391/1/24 9:00
نویسنده : مامانی
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم این لباس عروس را برای عروسی عمو مهیار برات خریدم که 14 اردیبهشته .دیشب آخر شب تنت کردم مادرببینه حیفم اومد عکستو نگیرم .البته آخر شب بود بدقلق بودی و با موهای آشفته البته فشن .انشاءاله برای عروسی با موهای مرتب وتاج  ازت عکس میگیرم.سسسسس

عروس

عررررررررر

اینجا عروس خجالت کشیده

سییی

اینجا هم دیگه بدقلق و بد اخلاق شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سحر مامان آراد
24 فروردین 91 15:26
عزیزم ایشالا عروس شدنت رو ببینیم

مرسی
ارشیا
25 فروردین 91 15:10
سلام . ماشالله به عروسک خوشکلتون . خداوند براتون حفظش کنه . اجازه میدید یه عکس از این عروسک تو لینک دوستای خوب ارشیا بگذارم ؟ اگه با تبادل لینک هم موافق بودید بگید .بهم خبر بدید لطفاً


مرسی عزیزم من هم با افتخار لینکتون میکنم
مامان نيكان و روهان
26 فروردین 91 13:42
سلام انشاالله تا امروز سال 91 را به خوبي گذرونده باشيد چقدر ناز شدي عروس كوچولو در ضمن پيشاپيش عروسي عموت رو هم بهت تبريك ميگم ايشاالله خودت عروس بشي.


مرسی خاله جون انشاءاله سال خوبی هم برای شما باشه
مامان سونیا
27 فروردین 91 9:30
هزار ماشاالله به این عروس خانم ملوس خدا نگهدارت باشه انشاالله مامانی توی لباس عروسیه خودت ببینت خوشگل خانم


مرسی .یعنی من اون روز زنده ام وعروس شدن دخترمو میبینم
پریا
31 فروردین 91 9:28
ای جونـــــــــــم... ماشالا خانوم شده این دخی مون
مامان دنیا
2 اردیبهشت 91 11:30
به به ان شا ا.. عروسی خودت عسل خانوم


مرسی گلم
مهسا مامان مرسانا
2 اردیبهشت 91 13:57
به به په چه عروس نازی*: مرسی کخ به مرسانای من رای دادی خانوم گل




خواهش میکنم
مامان نيكان و روهان
3 اردیبهشت 91 8:00
تيارا واقعا خودش يه عروس خوشگل و كامله انشاءالله در كنار پدر و مادر عروسي خودت عزيزم.


مرسی -انشاءاله
مامان نگار
4 اردیبهشت 91 14:07
به به چه عروس خانم نازی
مبارکت باشه گلم


مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد