تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

تیارا گلی

تیارا گلی در عید 92

1392/1/28 13:17
نویسنده : مامانی
1,520 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی خانوم وبانمک وشیرین زبون شدی دیگه کامل کامل حرف میزنی وجمله میسازی و هزار ماشاءاله حافظه قوی داری وهرچی ببینی بصورت داستان تعریف میکنی .الهی قربون اون مهربونیات برم که خیلی قشنگ ادای مامانا را درمیاری و مامان خوبی هستی وقتی من یا مادر جون یا هرکس دیگه ای مریض باشیم میگی عزیزم قرص بیارم ،بخواب خوب بشی یا به بقیه میگی هیسسسسسسسس .... مریضه میخواد بخوابه .الهی فدات بشم که مهربونی .این هم چندتا عکس از لحظه سال تحویل و ایام عید .

راستی من بخاطر مشغله های خونه وشرکت سفره هفت سین خاصی تدارک ندیده بودم و قرار بود ساده توی جام بریزم وقتی میخواستم سفره را بندازم اینقدر هی گفتی کفشدوزکیه ؟؟ و بیاد تولدت بودی و میگفتی کفشدوزکی منم مجبور شدم رومیزی و چند تا از وسایل تولدت را بیارم کنار سفره هفت سین که البته بد هم نشد وتو هم کلی ذوق کردی و همینکه خوشحال بودی برام یک دنیا ارزش داشت .

چند لحظه قبل از سال تحویل سال 92

چند ساعت قبل از سال تحویل رفتیم خرید ماهی وسبزه

چند ساعت بعداز ساعت تحویل خونه بابا جون با مهرآسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:20
فدات بشم كه اين همه خانوم شدي


خدانکنه خاله جونم
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:21
با خودم گفتم بابا الكي نرو وبلاگش اونكه چيزي نمينويسه اما بازم اومدم و شگفت زده شدم




واااااااااااایییییییییی

در هر صورت مرسی که بیادمون هستی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد