تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تیارا گلی

ولنتاین مبارک

1390/11/25 12:11
نویسنده : مامانی
567 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  • عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک .

     

 

سلام عشق من ،نفسم

امروز 14 فوریه و روز جهانی عشق است و توای عشق من ،تیارای نازنینم با تمای وجودم دوستتت دارم و بالاترین عشق ،عشق مادرانه من گوارای وجود نازنین وپاکت فرشته خوشبختی من .

 

 

                    

                     

دیشب از طرف خودم وتو برای بابایی یک ادکلون خریدم وبرای شما هم امروز یک خرس خوشکل ویه عالمه شکلات خوشمزه میخرم .

 

 

هر دوی شمار ا دوست دارم و به وجودتون افتخار میکنم .

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهیمه
26 بهمن 90 3:50
happy valentine!
امیدوارم همیشه ایام در کنار هم خوش و خندون باشید


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد