تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

تیارا گلی

آنفولانزای لعنتی

1390/9/30 9:07
نویسنده : مامانی
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .الهی مامان فدات بشه که امروز 4 روزه که تب شدید داری و قطع نمیشه .یکشنبه شب تب داشتی بهت تب بر دادم و به هوای اینکه تب واکسن یکسالگیت هست و خوب میشی اما اصلا تبت پایین نیومد وبیقرار بودی نیمه شب با بابایی بردیمت دکتر وگفت التهاب گلو داری و دارو داد اما لحظه به لحظه حالت بدتر میشد و بیحالتر .دیروز صبح دوباره بردمت دکتر وگفت آنفولانزا گرفتی و عفونت گلوت شدیده .الهی دردت به جونم تا دیشب که اصلا چشم باز نمیکردی وبیحال بودی اما از دیشب یک کم تبت پایین اومده و اون چشمای نازتو باز کردی .از بس پا به پات اشک ریختم وگفتم دردت به جونم خودم هم مریض شدم  و حالم خوب نیست اما آرزومه تو خوب بشی عزیزم من تحمل میکنم.

الهی قربونت برم از روزی که مریض شدی هیچی نمیخوری جز شیر .من هم  2 روز نیومدم سر کار .امروز هم که اومدم اصلا حال خوشی ندارم و نگرانتم .

تیارا جونم از خدای بزرگ فقط سلامتی تو را میخوام وبس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریاگلی
30 آذر 90 10:14
یلداتون مبارک کد ما 162 ستاد انتخاباتی پریا گلی
ریحانه
30 آذر 90 15:14
آخی عزیزم. تیارا گلی عکست که توگوشی مامانی دیدم ناراحت شدم آخه خیلی مریض بودی.
ایشالا زودزود زود خوب میشی دخمل خانوم

مرسی ریحانه جان که سر می زنی .مثل همیشه مهربونی. ممنون دعاهات.

صفورا
30 آذر 90 16:48
عزیزم افروز جونم اینقدر غصه نخور بچه ها که همین جوری بزرگ نمیشن که هزار تا بلا سرشون میاد تا بزرگ بشن. تیارا هم خوب میشه نگران نباش . از طرف من ببوسش

آره درست میگی .امیدوارم همیشه همه نی نی ها سالم باشند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد