تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تیارا گلی

یلدا مبارک

1390/9/30 9:20
نویسنده : مامانی
1,465 بازدید
اشتراک گذاری

يلدا يعني يادمان باشد که زندگي آنقدر کوتاه است که يک دقيقه بيشتر با هم بودن را بايد جشن گرفت
يلدايتان مبارک.

 

 

عکس شب یلدا

عزیز دلم قرار بود امشب برات تولد کوچکی بگیرم .برات کیک بگیرم .همه دورهم هستند چند تا عکس ازت بگیرم که متاسفانه مریض شدی .اشکال نداره انشاءاله تو بهتر بشی بعدش برات این کار را میکنم.

این عکس هم درست کردم که چند تا از روش چاپ کنم و امشب بدم به مهمونها .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی خوشتیپ
30 آذر 90 9:45
یلداتون مبارک پوسترتون خیلی قشنگه از وب ما دیدن کنید کدمون تو مسابقه 150 هست.خوشحال میشیم بهمون رای بدید از فردا رای گیری شروع میشه و به صورت اس ام اسیه
نرگس
30 آذر 90 9:47
سلام یلدا مبارک تا رای گیری یه روز بیشتر نمونده کد 111 یادتون نره اگه رای بدین خوشحال می شیم وبرنده ولی اگه رای ندین به وبلاگمون سر بزنید
زهره مامان هلیا
30 آذر 90 12:06
به صد یلدا الهی زنده باشی انارو سیب و انگور خورده باشی اگر یلدای دیگر من نباشم تو باشی و تو باشی و تو باشی یلدا مبارک دخمل ناز

مرسی یلدای شما هم مبارک

صفورا
30 آذر 90 16:48
ازاینکه عکس خوشگل تیارا گلی را بران ایمیل کردی ممنونم. یلدا خوش بگذره.
مامان نادیا و نلیا
1 دی 90 11:50
شب چله شما و تیارا جونم مبارک باشهمن لینکتون میکنم به ما هم سر بزنین


مرسی .حتما سر میزنم
مامان نيكان و روهان
6 دی 90 11:59
سلام شب يلدا تيارا قشنگم در كنار پدر و مادر خوبش به خير و شادي با اجازه شما من شما رو لينك كردم خوشحال ميشم با تيارا و شما آشنا بشم.


مرسی عزیزم حتما لینکتون میکنم .
مريم
11 دی 90 20:05
خيلي وقته كه سر نزدم.خيلي عكساي تيارا جونم بامزه شده. عزييييييييييييييييييييزم. از طرف من ببوسش.


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد