تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

تیارا گلی

باب اسفنجی و یک تشکر ویژه از خاله پریسا

1391/7/9 8:33
نویسنده : مامانی
1,922 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یک ماهی میشد برای تیارا دنبال باب اسفنجی خوشکل که عروسک مورد علاقه دخمل گلمه میگشتم و پیدا نمی کردم .شمال هم همش دنبالش بودم اصفهان هر جا می رفتم میگفتند تمام شده یا اگر داشتند از این دوختهای الکی و با پولیش و سفت بودند . تا اینکه بعد از برگشت از مسافرت خاله پریسا که شاهد گشتن ما بود .توی سیتی سنتر اصفهان دیده بود براش خریده بود .دستت درد نکنه خاله جون .تا یادم نرفته باید بگم توی این مسافرت تیارا خانوم حسابی خاله پریسا و زهره جون را اذیت کرد .انشاءاله جبران کنیم محبت هاتون را .قلبقلبماچماچ

این هم عکس باب اسفنجی و پاتریک که خاله پریسا زحمتش را کشیدئه و تیارا کلی براشون ذوق کرد و دست کسی نمی ده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آنیا
2 مهر 91 8:16
مبارکت باشه ناناز خانم

ممنون خاله جون
گیلدا
2 مهر 91 11:49
سلام .النا هم عاشق باب اسفنجی است.عکسهای شمالت فوق العاده زیبا بود.انشااله به سلامتی.اولین مسافرت النا به شمال هم 2 ماهگی بود.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و در کنار خانواده بهتون خوش بگذره.حتما عکسهاش رو چاپ کن و تو آلبوم با شرح کامل بذار.منم از نوزادی النا شروع کردم به گذاشتن تو آلبوم با شرح کامل وقایع.
همواره موفق باشید


مرسی عزیزم .ممنون از ایده خوبت
مامي نسيم( مامان ملودي )
3 مهر 91 12:28
به به مبارك باشه خوشگل خاله


مرسی
مامان ریحان عسلی
3 مهر 91 16:41
سلام
مبارکه


سلام .مرسی خاله جون
پریسا
8 مهر 91 21:38

این هدیه کوچیک قابل تیارا خانم را نداره در ضمن همه لطف این سفر به حضور شیرین تیارا خانم بوده بوس بوس بوس

مرسی عزیزم مثل همیشه لطف داری . امیدوارم بتونم روزی محبتاتونو جبران کنم .





غزل
24 مهر 91 0:50
سلاااام!
منم خيلي وقته دنبال عروسك باب اسفنجي ام ميشه بگيد تو كدوم مغازه سيتي سنتر پيداش كرديد؟ و اينكه جنسش عالي هست يا نه چون براي كادو ميخوام! اگه اصفهان خوبش باشه ديگه تا تهران نرم. مرسي عزيزم


عزیزم من خودم نخریدم .اما فکر کنم گفتند از طبقه بالای سیتی سنتر خریدند .جنسش هم عالیه وبا شستشو هم خراب نشد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد