تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

تیارا گلی

شروع روزهای جدید از اول خرداد

1390/8/4 9:07
نویسنده : مامانی
347 بازدید
اشتراک گذاری

از اول خرداد دیگه مرخصی مامانی تمام شد و باید می رفتم سرکار .دو دل بودم برم سر کار یا بمونم خونه وپیشت باشم .مادر نمیذاره من سرکار نرم آخه میگه تیارا خانم بزرگ میشه وبعدش تو میمونی وبیکاری و پشیمون میشی .خودش هم زحمت نگه داشتن تو را میکشه .دخمل گلم از اول خرداد تا حالا همیشه خونه مادر هستیم .فقط جمعه ها میریم خونه . آخه فاصله خونمون با هم زیاده .نمیذاره شبها بریم خونه .میگه تیارا خانم صبح بد خواب میشه .عزیز دلم خیلی سخته .برای ما  وبیشتر برای مادر جون .بنده خدا از دست ما استراحت هم نداره از طرفی خودش نمیذاره بریم خونه. چند ماهیه خیلی تلاش میکنیم خونمون را عوض کنیم و بیایم نزدیک خونه مادر اما نمیدونم چرا قسمت نمیشه.الان هم که دیگه هوا داره سرد میشه ومیدونم رفتن ما به خونه خودمون خیلی کمتر میشه . از طرفی تو هم خیلی به مادر و النا عادت کردی. الهی قربونت برم دعا کن زودتر بتونیم خونمون را عوض کنیم .

آخه دخملم دیگه خودم شرمنده مادر جون هستم اینقدر اذیتش میکنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد