تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

تیارا گلی

دختر قشنگم تولدت مبارک

1392/9/16 11:45
نویسنده : مامانی
5,570 بازدید
اشتراک گذاری

 

به تو كه مي نگرم، همه زيبايي دنيا را، هر آنچه وصف شدني و هر آنچه توصيف ناپذير است را، يكجا مي بينم...

در يكايك لحظه هاي بودنم، برايت سلامتي، شادماني، موفقيت و سربلندي آرزو ميكنم.

دوستت مي دارم بيش از آنكه در حجم انديشه ها بگنجد، از خدا ميخواهم ياري ام كند در اين امر خطير، تا به تو بهترين ها را بياموزم و تو را آن چنان   كه شايسته بهترينها هستي پرورش دهم...

 

پروردگارا، مهربانا! زيباترين و برترين هديه عمرم را تو به من دادي، آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله هاي موفقيت و نشاندن شاهين بخت و اقبال بر شانه هاي ظريف و كوچكش....

 

خدایا هر چه آفریدی برایم یک طرف ، این فرشته ی زیبا را که به من هدیه دادی یک سوی دیگر
آرزوی من همیشه همین سو بوده ، این فرشته ی زیبا از آغاز تولدش در قلب من بوده
که اینگونه قلب من در روز میلادش پرتپش و شاد است ، هر تپشش فریاد عشق و آواز است
که میزند با هر تپش فریاد عشق تیارای عزیزم تولدت مبارک ،هدیه من به تو یک دنیا عشق

 

 تیارای عزیزم .عشقم .عروسکم درست سه سال پیش در چنین روزی خداوند درهای رحمتش را به روی من گشود وفرشته ای پاک و زیبا برای من فرستاد .فرشته ای که از اون روز شد تمام دنیای من .تمام زندگانیم .چه شبها که با بیتابیهایت گریه کردم وچه روزهایی که با دیدن لبخند زیبایت ،با لحظه لحظه بزرگ شدنت مست از وجودت شدم .خدایا سپاس بابت این فرشته پاک .خدایا خودت کمکم کن آن باشم که لایق وجود پاکش است.

 

امسال تصمیم گرفتیم برات جشن مفصل نگیریم .عمه سپیده زحمت کشیده بود و برات یک کیک درست کرده بود .دیروز عصر با آرشام و النا یک جشن کوچولو برات گرفتیم 

 

دیروز هم رفتیم برای توی مهدت کیک سفارش دادیم و قرار شد 17 آذر (فردا ) برات جشن بگیریم که..... بقیه را در پست بعد برات مینویسم

 

در ادامه مطلب برات عکسهای دیروز  را میذارم

اینهم شیطنتهای آرشام موقع عکس گرفتن

 اینجا هم النا داشت برات آهنگ تولدت مبارک را میزد .

 

الهی من قربون هر سه تاتون برم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥ مامی ملودی جون ♥
19 آذر 92 0:10
عزیزم تولدت مبارک ای جونم توی همه عکسا دنبال ذوق کردنت برای فشفشه بودم اما انگار دیگه از اون ذوقا خبری نیست و دخلمون خانوم شده ممنون خاله جونم .لطف داری شما .اما خاله نسیم شیطون خوب یادت مونده ها عزیییییزمی . واقعا مثل اینکه توی این عکسا خبری از اون ذوق کردن نیست .اما هنوز برای کارهای دیگه اون ذوق کردنا را دارم ههههه.قلب]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد