تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

تیارا گلی

روز مادر مبارک

1391/2/23 9:31
نویسنده : مامانی
495 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.


مادر عزیزم :

به تو سلام می کنم 

 تاخانه عروجم با دعای تو بنا شود

و برای تو مینویسم ...

برای تو که معنای ایثار و عشقی

شاید تا دو پیش نمیتوانستم این تک واژه ی زیبا را درک کنم و آنچنان که شایسته توست

 سپاست گویم ، ولی اکنون که خود نیز مادر شده ام میتوانم گوشه ای از زحمات بیکرانت را لمس کنم

و اکنون میخواهم اعتراف کنم که به خداوندی خدا بهشت ارزانی توست


مادر عزیزم روزت مبارک

 

مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم بغض گلویم را می فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است.


تیارای قشنگم امروز روز مادر است .امیدوارم بتوانم مادری لایق برایت باشم آنچه شایسته وجود نازنین توست فرشته کوچولوی من .از همینجا دست مامان مهربونم را میبوسم و امیدوارم سالیان سال سلامت و شاد سایه نازنینش بالای سرمون باشه . مادر مهربونی که همیشه صبورانه  در کنار ماست وچیزی جز زحمت برایش نبودیم . کاش می توانستم تمام دنیارا را با تمام تا احساسم به پایش بریزم تا بدانند چقدر دوستش دارم .

مهربان مادرم روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله دنیا
23 اردیبهشت 91 10:33
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی

روز شما هم مبارک

مرسی عزیزم
گیلدا
23 اردیبهشت 91 12:01
سلام مامانی خانوم.روز شما هم مبارک.برایت بهترینها رو آرزومندم.امیدوارم در کنار خانواده همواره سالم و شاد باشید
احمدمعين(جنوب ايران)
24 اردیبهشت 91 1:28
روز(مادر)برتو(خواهرعزيزم) و همه مادران خجسته باد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد