تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

تیارا گلی

عید آمد وعید آمد....

1390/12/27 11:22
نویسنده : مامانی
857 بازدید
اشتراک گذاری

تیارا قشنگم این دومین بهاری است که درکنار تو دارم ومطمئنم قشنگترین بهارهای عمرم تا حالا بوده است.

niniweblog.com

عزیز دلم 2 روز دیگر به پایان سال 90 مانده است.عید امسالبا هم میریم شیراز بهارهای شیراز خیلی قشنگه امیدوارم مثل بهار همیشه شاد و سرحال باشی .

امیدوارم سال جدید برای تو وتمام عزیزانم و همه کسانی که این پست را میخوانند پر از خیر وبرکت وشادی باشه و خدا به من کمک کنه تا بتونم برایت آنچه شایسته تو فرشته نازنینم هست باشم وانجام دهم .

این هم یک شعر بهاری تقدیم به تو


بهار یواش یواش میاد
 
صدای کفش پاش میاد
 
سرما دیگه بار سفر را بسته
 
منتظر فصل بهار نشسته
 
بهار میاد رو شاخه ها
 
برگ و شکوفه می ذاره
 
میون دشت، تو باغچه ها
 
گلهای خوشبو می کاره
 
ابرا میان به آسمون
 
نم نم بارون می باره
 
ماهم باید پنجره را واکنیم

 

 
بهار زیبا را تماشا کنیم
 
تو دلهامون بذر امید بکاریم
 
بگردیم و شادی را پیدا کنیم

mdfnu9r1gwocu3833v کارت پستال تبریک عید نوروز سال 1390

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی فری
12 فروردین 91 19:48
سلام عزیزم عیدت مبارک دلم برات تنگ شده کم پیدایی عروسک خوشگل ما چطوره از طرف من هزار تا ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد