تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تیارا گلی

تیارا و آزمایش و بدقلقی

1390/10/28 9:37
نویسنده : مامانی
550 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی سلام

الهی قربون اون صورت ماهت برم که این روزها خیلی کوچولو شده .این روزها بدقلقی عزیزم .مادرجون میگه از دندوناته آخه لثه هات تاول زده گلم خیلی هم بدغذا شدی وفقط میخوای پفیلا بخوری.دکتر برات آزمایش ادرار نوشته تا این دفعه که میبرمت چکاپ جوابشو ببریم .چند وقت پیش عفونت ادرار داشتی و دارو خوردی ،به لطف خدا الان خوبی اما برای اطمینان باید آزمایش بدی که امروز روز سومه که برات ظرف گرفتم اما موفق نمیشم ازت نمونه بگیرم .از شرکت که میام خونه کارم با عمه ومادر جون و بابایی همینه که با بازی و سرگرمی ازت نمونه بگیریم اما تو روی این موضوع حساس شدی و فقط اون لحظه جیغ میزنی ومجبورم میکنی منصرف بشم .الهی قربون اون لجبازیهات برم که درست مثل باباتی (ههههههه) .

 

 

دیشب وقتی بعد از یه عالمه گریه توی بغلم مثل یک فرشته خوابت برد فقط نگات میکردم از خدا سلامتیتو میخواستم .وقتی به اون چهره معصومت نگاه میکنم وفکر میکنم به قدرت خدا تمام تنم میلرزه از این همه قدرت و عظمتش.باورم نمیشه این فرشته معصوم وزیبا از وجود منه و خدا منو لایق مادر بودن دانسته اشک توی چشمام حلقه میزنه و امیدوارم خودش حافظ تو باشه در تمام مراحل زندگیت ومن بتونم آنچه شایسته توست برایت باشم . 

دوستت دارم با تمامی وجودم فرشته کوچولوی زیبایم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسترن
28 دی 90 10:14
اااااااااااخی عزیز دلم...منم دقیقا حال شما رو دارم .چون دخمل کوچوی منم میخواد دندون در بیاره و این روزها خیلی بی قراره.امیدوارم مروارید های خوشگلش زوده زود در بیان

مرسی که سر زدی خانومی .انشاءاله که این فرشته هااین روزهای بد اجباری را هر چه زودتر و به سلامتی پشت سر بگذارند
محمد
28 دی 90 10:59
شاد باشید وسلامت
مامان آنیسا
29 دی 90 14:28
به به به ...چه دخمل ناز نازی

نازدونه دخمل با انیسای من دوست میشی

بله حتما خاله جون
مامان آنیسا
29 دی 90 14:28
الهی زودی دندونات در بیاد عزیز دل ماما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد