تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

تیارا گلی

8 سال گذشت..........

1390/8/26 8:54
نویسنده : مامانی
6,667 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مهربان باباي من .......................

٨ سال با هزاران دلتنگي وافسوس گذشت و هنوز صداي دلنشينت نوازشگر دلهاي شكسته مان است حضورت در تمام لحظه هايمان جاري است .

اي مهربانترين،نازنين باباي من 8سال است يلدايمان را دركنار قاب خالي از وجودت در نگاه سوختن شمع به سپيده رسانديم .از آن شب پرگشودنت زندگيمان بي تو دگر رنگي نداشت .رفتي و با خود تمام مهر و محبت و صفا را بردي.

دلم عجيب گرفته است .دلتنگ اون نگاه مهربانت هستم .دلم براي آرزوهاي به بار ننشسته ات ميسوزد.مي دانم كه عجيب تشنه ديدار نوه هايت بودي اما افسوس و صد افسوس كه دست تقدير نگذاشت سايه ات بر سر ما وبچه هايمان باشد .باباي خوبم چقدر دلم ميخواست بعد از تولد تيارا چشم كه باز كردم تو را هم بالاي سرم ببينم .  اما افسوس افســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسسسسسسسس

هنوزم رفتنت را باور ندارم ، هنوز هم منتظر برگشتنت هستم آخه خدايا خيلي زود بود 52 سال كه سني نبود .

روحت شاد وقرين رحمت باد

 

بريز اي اشك چون باران به سوگ او .................

               به سوگ آرزوهايش

                            اگر ديگر به روي ما نميخندد ولي نامش

                                                             تا ابد بر قلب مانده است.

 

تيارا جونم امروز 26 آبان 90 ،هشتمين سالگرد پدر عزيز و مهربانم است ،پدر بزرگ مهرباني كه آرزوي ديدن نوه هايش را به گور برد و دست تقدير او را در سحرگاه 25آبان سال 82 مصادف با21 رمضان از ما گرفت و براي هميشه غبار غم بر دلهايمان نشاند .

از همه دوستان گلم كه اين قسمت را ميخوانند خواهش ميكنم جهت شادي روح پدر عزيزم يك صلوات و فاتحه قرائت فرمايند.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر مامان آراد
26 آبان 90 14:21
خدا رحمتشون کنه
افروز جون ایشالا سایتون بالا سر تیارا گلی باشه سایه مامان زهرا رو سرتون باشه
غم نبینید
لبتون خندون ، دلتون شاد ،شاد باشید


مرسی سحرجونم.خدا رحمت کنه سجاد عزیز را .تو که خوب میدونی داغ عزیز خیلی سخته.ممنون که سر میزنی عزیزم

مريم
29 آبان 90 21:00
خدا رحمت كنه عمو كريم رو.ايشالا هميشه سايه مامانت بالاي سرتون باشه.آمين


مرسي مزيم گلي .خدا رحمت كنه عمو مهدي را.ممنون كه سر ميزني
صفورا
2 آذر 90 15:24
خداوند او را قرین رحمت کند و به مامان مهربون و فداکارت سلامتی و طول عمر با عزت عنایت کند.



ممنون صفورا جون . انشاءاله سايه پدر و مادرت هميشه بالاي سرتون باشه .




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد