تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

تیارا گلی

سرماخوردگي مخملي

1390/8/14 10:22
نویسنده : مامانی
359 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم از پنجشنبه سرماخوردي و آبريزش بيني داري قلبونت برم .

ديروز (جمعه ) خونه خودمون بودي و تو فقط بهونه مي گرفتي و نق ميزدي . غذا هم كه وقتي مريض ميشي نميخوري .ديشب تا صبح بيقرار بودي و من هم همش دلواپست بودم تب نكني .امروز هم ماماني دير رسيدم سر كار آخه خودم هم دلدرد دارم.اميدوارم زودتر خوب بشي عزيزدلم .

 

راستي پنجشنبه مادرجون برات يك عروسك كه تو گهواره است خريد وتو خيلي دوسش داري وباهاش بازي ميكني ،بهش غذا ميدي قربون اون مهربونيات برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر مامان آراد
14 آبان 90 10:43
افروز جونم مراقب دخملی باش ایشالا که زودتر خوب بشه
تیارا جونم از همین حالا تمرین مامان شدن میکنه؟



فهیمه
15 آبان 90 17:10
سلام عزیزم. مرسی که به ما سر زدید ماشااله شما هم دختر نازی دارید خدا حفظش کنه در مورد راست کلیک هم ممنونم از راهنمائیت. ولی عزیزم اگر کسی واقعا" بخواد عکسی رو کپی کنه بدون راست کلیک هم میتونه اینکارو بکنه ... کافیه با یک دستور ساده از دسکتاپ کپی بگیره و توی فتوشاپ عکسهارو در بیاره. ولی علت اصلی که من قفل نمیزارم اینه که بعضی وقتها تا عکسهارو شو پیکچر نکنی باز نمیشن و این هم مستلزم راست کلیکه. تیارا جون رو ببوس
مامان تیارا
16 آبان 90 20:44
مرسی سحرجونم
مامان تیارا
16 آبان 90 21:00
مرسی عزیزم که شما هم به ما سرزدید .فرموده های شما هم درسته .کاشکی کسی نخواد کاری خلاف اخلاق بکنه .بازم مرسی وبا اجازه وبهای دخملی ها را لینک میکنم.بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد