تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

تیارا گلی

16 ماه ونیمگیت مبارک عسلم

1391/2/4 13:38
نویسنده : مامانی
459 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم ،نفسم ، زندگیم 16 ماه و 15 روزه که زندگی ما را متحول کردی . قشنگ ترین بهونه زندگیم امیدوارم بتوانم مادری آنچه لایق وشایسته وجود پاکت است برایت باشم .دوستت دارم واز خدا فقط سلامتی و کامیابی ات را میخواهم.

 

تیارای قشنگ من این روزها خیلی شیرین تر از قبل شدی و هر جا میریم جای خودتو توی دل همه باز میکنی .ف به همه خانوما که میگی خاله ، به آقایون هم عمو الهی فدای اون زبونت بشم که خیلی شیرین زبونی و اصوات همه حیوونا را که خیلی وقته بلدی و حیوونا را میشناسی .

از خونه مادر که طبقه اول نگاه بالا میکنی و صدای عمه ودایی میزنی .به النا هم میگی آجی .

هر کلمه ای بگیم فوری تکرار میکنی بهت میگم طوطی شدی میگی طوطی

لغتنامه تیارا :

آتیش : آتیش

کیید:کلید

بادر: مادر

گل : گل

توپ: توپ

آب : آب

عروس : عروسک

بوف : غذا

پفی: پفیلا

نونو :نون

انور: انگور

توت : توت

ایمو:لیمو

پپر:سپهر

برای عروسکات لالایی میخونی ومیگی لالالا و تکونش میدی و تند تند بوسش میکنی .

 بهت میگم کی ماه کی ستاره زود جواب می دی : من من من

همیشه نشستی و به قول خودت روی کاغذ با مداد چشم چشم دو ابرو میکشی .امیدوارم مثل بابات نقاش هنرمندی بشی.

از سر کار که برمی گردم خودتو می اندازی توی بغلمو بوسم میکنی و به زبون خودت برات تعریف میکنی قربون این شیرین زبونیت برم.

اما چیزی که عذابم میده اینه که هنوز راه نمی ری و از این بابت نگرانم .البته پیشرفت کردی و یک کم مستقل می ایستی .خیلی دوست دارم بتونی راه بری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمین
6 اردیبهشت 91 20:39
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان نادیا و نلیا
16 اردیبهشت 91 18:44
مبارک باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد