تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

تیارا گلی

یکسالگی

1390/9/16 11:24
نویسنده : مامانی
596 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطيف است حس آغازي دوباره،

و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...

و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!

و چه اندازه شيرين است امروز...

روز ميلاد...

روز تو!

روزي كه تو آغاز شدي!

تولدت مبارك عروسک قشنگم

 

 

 

عروسک قشنگ من سلام

امروز یکساله شدی.الان که دارم به پارسال مثل امروز فکر میکنم .اشک توی چشمام جمع میشه باورم نمیشه یکسال گذشت .عروسک قشنگم این یکسال که خانه ما باوجود تو نورانی شد به سرعت برق وباد گذشت .الان که به این یکسال فکر میکنم باورم نمیشه یکسال شیرین وتکرارنشدنی گذشت .یکسال گذشت وتوی این مدت با هر شادی تو شاد میشدم وبا هر ناراحتی ات اشک ریختم و معنای واقعی مادر بودن وعشق مادری را فهمیدم ،فهمیدم که چقدر مادرم برای من زحمت کشید ومن متوجه هیچکدام از آنها نبودم .همینجا دست مادر مهربانم را میبوسم که هنوزهم باعث زحمتش هستیم.

روز به روز با بزرگ شدنت ،با شیرین کاریهات ،با نشستن و چند کلمه حرف زدنت مار ابه عرش بردی .

بهترین بهانه زندگیم دوستت دارم و امیدوارم بتوانم مادری خوب آنچه شایسته تو فرشته کوچولوی آسمانی است باشم و بتوانم با کمک پدر وخوب ومهربانت زندگی ای آنچه شایسته توست برایت بسازیم .

عزیز دلم دلم میخواست به شکرانه بودنت امروز را جشن بگیریم. اما به دلایلی از گرفتن جشن مفصل برایت منصرف شدیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صفورا
16 آذر 90 9:47
تیاراجون تولد یکسالگی ات مبارک . انشااله که عمری هزار ساله داشته باشی. یه عالمه بوس تقدیم به تو .

مرسی خاله صفورا .انشاءاله تولد نی نی خودت .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد