تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

تیارا گلی

اول محرم..........وباز هم تشکر از خدا

1390/9/9 10:03
نویسنده : مامانی
521 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا گل زیبایم را به دستان پر مهر تو میسپارم تا بهتر از من آنگونه که شایسته وجود شکننده اش است از او نگهداری کنی... و من را وسیله ای قرار دهی تا بتوانم دخترکم را از گزند بلاهای کوچک و بزرگی که در انتظارش هست در امان دارم...

 تیارا جونم با تمامی وجودم دوستت دارم .

دختر قشنگم کودکانه هایت را با تمام وجود سراسر عشقم می ستایم و لذت کودکیهایت را در دفترچه خاطرات ذهنم به یادگار نگه میدارم تا هیچ گاه  بی آلایشی بچگی هایت را ازخاطر نبرم.

تیارا قشنگم  الهی قربونت برم .امروز اول محرمه وتو پارسال 1 محرم به دنیا اومدی .امروز دقیقا حال وهوای اون روز را دارم که صبح با

یک سوز وگداز وحال عجیبی قبل از تولد تو دعا میخوندم .

خدایا بار دیگر با زبان قاصرم میگویم شکرت از اینکه دختر سالم و خوشگلی یه من دادی و امیدوارم بتوانم از این هدیه الهی به نحو احسن نگهداری کنم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مريم
8 آذر 90 16:36
ايشالا هميشه دختر گلت سالم و موفق باشه.
هميشه براتون آرزوي سلامتي ميكنم


مرسی مریم جون که سر میزنی .با آرزوی بهترینها برای شما

سحر مامان آراد
12 آذر 90 2:27
سلام افروز جونم
ممنونم که بهم سر زدی
ممنونم از پیام های سراسر محبت آمیز و دلگرم کنندت
امیدوارم سایتون از سر تیارا جون کم نشه


خواهش میکنم سحر جون من که کاری نکردم .امیدوارم در کنار آراد گلم همیشه شاد وموفق باشید .

تورج صابری
12 آذر 90 10:06
به همین ماه عزیز دخترت خوشبخت بشه انشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد