تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

تیارا گلی

کفشدوزک 2 ساله من

1391/8/15 11:23
نویسنده : مامانی
2,126 بازدید
اشتراک گذاری

کفشدوزک عزیزم بالاخره جشن تولد 2 سالگیت روز 12 آبان حدود یک ماه زودتر به دلیل ماه محرم خونه بابا هدایت اینا برگزار شد . بگذریم که اون شب من خیلی استرس داشتم و خیلی حرص خوردم اما ظاهرا به مهمونای عزیز خیلی خوش گذشته و شبی پر از خاطره برای همه بود . چیزی که ناراحتم کرد اینکه نتونستم کلیپتو پخش کنم و تلویزیون وصل نمی شد و ازت عکس گرفته بودم وروی شاسی و میخواستم برات روش یادگار ی بنویسند که متاسفانه با هیچ چیز نشد روش بنویسیم و پشت شاسی برات نوشتند.این هم چند تا از عکسهای تولد البته هنوز همه عکسهای اون شب را ندارم وباید از دوربینهای مختلف جمع آوری کنم حدود 33 تا مهمون داشتیم و همه خیلی زحمت کشیدند .مرسی هز همه مهمونای عزیزمون امیدوارم بتونیم محبتاشون را جبران کنیم .

 

تزئینات کلی

این هم قیف های پفک وپفیلا

این هم میز میوه

شکلات نارگیلی

کیک تولد کفشدوزک خانم

کفشدوزک خانم در حال انجام حرکات موزون

کفشدوزک خانم همراه با سپهر جون وباران جون کوچیکترین مهمون تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 آبان 91 11:05
اي جانم لباسش و از اين تشريفات تولدا خريدي ؟ همه چي عالي بود عزيزم


مرسی عزیزم لباسشو دادم دوختن . اگر خواستی سایتشو برات میذارم برای همه جای ایران میفرستند و خیلی کارشون تمیزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد