تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تیارا گلی

تیارا شیطون وعکس.....

1390/11/8 13:53
نویسنده : مامانی
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

تیارا خانم از خواب که بیدار شدی دستای کوچولوت را به سمت تلویزیون دراز کردی و به من فهموندی برات سی دی بذارم ،سی دی مورد علاقه ات با نی نی را گذاشتم و یک کاسه پفیلا هم گذاشتم جلوت که عاشق پفیلایی

قربون اخمات برم داشتی تلویزیون نگاه میکردی صدات کردم با اخم پشت سرتو نگاه کردی .واییییییییی بخورمت با اون اخمت

قربونت برم با اون پفیلا خوردنت .به عروسکت هم میدادی مهربونم

اینجا هم بهت کتاب دادم که مشغول باشی که مداد هم خواستی و شروع کردی به خوندن و کشیدن  چشم چشم دو ابو

هی بهت میگم مواظب مداد باش سربه سرم میذاری ومیاری جلوی چشمات وبهم میخندی شیطون بلا

بعد هم رفتی روی سرامیک ها را خط خطی میکنی دعوات میکنم میخندی وروجک

و دوباره خط میکشی

بعدش رفتم آشپزخونه برات آب هویج بگیرم همینکه دریخچال را بازکردم سریع اومدی سر یخچال

چنان مظلومانه نگاه میوه ها میکردی مثل این نخورده ها هههه

برات پرتقال پوست گرفتم نشستی به خوردن نوش جونت عزیزم

بعد هم آب هویج بستنیت آماده شد و نوش جون کردی عزیزم

بعد از نوش جون کردن آب هویج وبستنی رفتی توی سالن ومشغول عروسک بازیت شدی قربونت برم

 راستی اینجا هم موش شدی واسه مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مريم
9 بهمن 90 19:07
چه جيگري شدي عزيزكم


ممنون گلم
مريم
9 بهمن 90 19:10
افروز جونم نگران نباش ايشالا تيارا گلي هم چيزيش نيستو مثل قبل به آرامش ميرسي. بالاخره هر بچه اي تا مياد بزرگ بشه اين مسائل رو هم داره،براش آرزوي سلامتي دارم... بوس


مرسی عزیزم مثل همیشه لطف داری .من هم بوس
سحر مامان آراد
10 بهمن 90 19:07
واییییییییییییییییییییییییی چه موش کوشولویییییییییی خاله ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی بوسسسسسسسسسسسسس
زهره مامان هلیا
10 بهمن 90 20:33
عزیزم نگران نباش ایشالله تیارا گلی ما چیزیش نیست وصحیح وسالمه
بخورمت خاله

مرسی عزیزم .
نگار(مامان سام)
25 بهمن 90 12:46
تیاراجون خیلی خوشگله.
به ما هم سر بزنید حوشحال میشیم.لطفا در نظرسنجیمون هم شرکت کنین.


مرسی گلم /چشم حتما سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد