تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

تیارا گلی

کادوهای تولد

1390/9/20 9:42
نویسنده : مامانی
1,423 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم توی این پست میخوام کادوهای تولدت را برات بذارم که برات زحمت کشیدند آوردند تا وقتی بزرگ شدی بدونی کادوهای تولد یکسالگی چی بود .هر چند من هنوز برات جشن نگرفتم .اما برات زحمت کشیدند کادو آوردند:

من وبابایی یک النگوی طلای خوشچل که البته اصلا قابل تو را نداره با یک عالمه آرزوهای خوب که هر پدر ومادر ی برای فرزندش داره.من تموم دنیامو به پات بریزم کمه .تموم دنیای من فدای یک لبخند زیبای تو عزیزم.

مامان آذر : 50 هزار تومان داد گفت بذارم توی حسابت

مادر جون : یک انگشتر طلای خیلی خوشکل که بعد عکسشو برات میذارم

دایی امیر وخاله لادن : 30هزار تومان 

آرشام گلی پسر دایی امیر هم یک عروسک بزرگ خیلی خوشکل که آواز هم میخونه

دایی افشین وعمه سپیده هم لباسهای خیلی خوشکل

خاله شیرین و عمو مهیار یک استخر بادی بزرگ وخوشکل

خاله سحر ومهرآساجون (دختر عمو مهران) هم یک بلوز وشلوار خوشکل

مثل همیشه ما را شرمنده کردند وهمینجا از همه عزیزان تشکر میکنم ودستشون را میبوسم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane radin
22 آذر 90 12:33
ای جونم چه عکسای نازی. تولد تیارا ی ناز مبارک باشه.با کمال میل لینکتون میکنم. راستی از وبلاگ سرگرمی رادین هم دیدن کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد