تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

تیارا گلی

تیارا و عروسک بازی

1391/7/9 9:32
نویسنده : مامانی
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم عجیب عاشق عروسک و عروسک بازی هستی و مثل یک مادر مهربون با عروسکات حرف میزنی و براشون لالایی میخونی ،بهشون غذا میدی .بعضی اوقات یک حرفهایی میزنی که ما میمونیم اینا را ازکجا یاد گرفتی

اینجا هم داشتی با عروسکات بازی میکردی و براشون لالایی میخوندی که من اومدم تو اتاق و دیدم خیلی بامزه داری خوابش میکنی چند تا عکس ازت گرفتم

اینجا بهت میگم خوابش کن پس چشمای خودتو میبندی

اینجا هم براش لالایی میخوندی و میگفتی بخواب دیجه شببخر (بخواب دیگه شب بخیر )

الهی من فدای این دخمل شیرین زبونم بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامي نسيم( مامان ملودي )
9 مهر 91 9:40
اي خدا نگاهش كن . چرا ملودي از اين كارا نميكنه ؟

میکنه عزیزم زوده حالا .از 18 ماهگی به بعد کارهای عجیب وشیرینشون شروع میشه .تازه گل دخملمون 18 ماهش شده در ضمن مامانم و النا هم خیلی باهاش از کوچیکی عروسک بازی میکردند شاید بی تاثیر نیست




زینب(عمه آرتمیس)
9 مهر 91 9:47
سلام مامان تیارا,دختر کوچولوی خیلی نازی دارین.با اجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ما سر بزنین.


مرسی عزیم . چشم حتما . من هم با افتخار لینکتون میکنم
مامان نیایش
9 مهر 91 14:02
قربونت برم .تو چقدر شیرینی کاش نیایش منم عروسک دوس داشت. دنیای عروسک داره ولی وقتی میدی بهش پرتش میکنه اونور. کاش تو پیشش بودی باش بازی میکردی عزیز دلم خاله آخه تو چقدر با نمکی.. دخترک
مامان ریحان عسلی
10 مهر 91 11:16
آخی خیلی کاراش شبیه ریحانه ست ، ریحانه از 1 سالگی نی نی هاشو می ذاشت رو پاهاشو می خوابوندشون





فدای هر دوشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد