تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

تیارا گلی

تیارا و جزیره بازی

1391/6/20 13:58
نویسنده : مامانی
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس ها 2 شهریور وقتی برای اولین بار رفتیم جزیره بازی ازت گرفتم که خیلی هم دوست داشتی و یک مرتبه دیگه هم رفتیم .جزیره تخصصی بازی کودکان واقع در پل فردوسی اصفهان که غرفه های زیادی برای بازی بچه ها داره که فقط اتاق غنچه ها مناسب سن شما بود که خیلی دوست داشتی و دوبار برات شارژ کردم آخر سر هم با گریه و قول بستنی بیرون اومدی .این مجموعه بنظرم مجموعه خوبی است بخصوص برای بچه ها چون اتاق نمایش ،خلاقیت و نقاشی هم داره .امیدوارم مثل بقیه چیزهای خوب یکباره جمع نشه وبتونیم ازش استفاده کنیم

اینجا دم در اتاق نمایش منتظر اومدن النا هستی

تیارا در حال تاب بازی

اینجا هم رفته از فروشگاه جزیره بیسکوییت خریده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران قلنبه
20 شهریور 91 14:16
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامي نسيم( مامان ملودي )
21 شهریور 91 11:59
آفرين حسابي خوش گذروندي ها خوشگله من . مامانش راستش و بگو خودت با چي بازي كردي ؟ اينجا كه كوكو چي چي نداره

متاسفانه برای مامان چیز خاصی نداشت اما سانس دوم بازی خودم هم رفتم توی اتاق بازی و کمکش کردم هههههه
گیلدا
21 شهریور 91 12:19
سلام.خیلی عکسهای قشنگ و زیبایی بود.


مرسی عزیزم .شما هم عکس جدید النا جون را بذار دیگه
مامي نسيم( مامان ملودي )
25 شهریور 91 9:00
خخخخخخخخخخخخ آخرش يه طور خودت و سرگرم ميكني ها به بهونه طفلي بچه ههههههههههههه


چه جورم .چه خوب درک میکنیا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد