تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

تیارا گلی

تیارا به شرکت می رود

1391/4/5 11:10
نویسنده : مامانی
718 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مادر جون آباده بود مجبور شدم با خودم بیارمت شرکت .که از وقتی اومدی از بس حرف میزدی و من گفتم هیس و حرص خوردم ساعت 10 آقای رئیس فرمودند شما بفرمایید منزل تا نه خودتون اذیت بشید و نه تیارا خانم .ما هم از خدا خواسته زود رفتیم خونه و آماده شدیم برای عصر  که میخواستیم بریم آباده .

اینجا پشت میز مامانی نشستی

اینجا هم از دیدن بک گراند سیستم که عکس خودت بود متعجب بودی

اینجا هم خستگی از چهره من میباره از دست تو وروجک

و اما اینجا مجبور شدم زیراندازی که با پیش بینی قبلی آورده بودم را پایین میز پهن کنم وشما بشینی ونقاشی کنی که فقط برای چند دقیقه بود تازه  بدتر بود ومرتب به خاله ریحانه میگفتی خاله بشین اینجا و باید همکار بیچاره بنده کارش را میذاشت وکنار شما مینشست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
4 تیر 91 10:26
اي جان . دقيقاً ياد خودم با ملودي افتادم. حالا ببين من چطور يك سال با خودم بردمش سر كار


واقعا سخته .آره عزیزم یادمه شما هم با ملودی سرکار می رفتی
گیلدا
4 تیر 91 15:53
با سلام به شما.عکسهای خیلی قشنگی بود.حدس زده بودم شما هم مثل من کارمند باشید.برای شما و خانواده اتون روزگاری خوش و شادی رو آرزومندم.

مرسی عزیزم
مامان آنیا
5 تیر 91 12:39
الهی قربونت برم با اون ژستت که نشستی پشت میز کارمند کوچولو


خدا نکنه خاله جون
نیایش
5 تیر 91 15:16
سلام وب زیبایی داری به منم سر بزن حتما

چشم حتما

جت رو.............هدیه خلاقیت
7 تیر 91 17:26
دوستان عزیز سلام شرکت پایور تجارت به مناسبت آغاز تعطیلات تابستانی وشروع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پکیج های استثنایی از هواپیماهای خود را شامل بسته هایی با 20 درصد تخفیف ارائه کرده است. برای خرید آنلاین میتوانید به سایت جت رو مراجعه فرمایید. http://www.iranjetro.ir/ جت رو..............هدیه خلاقیت
ني ني شكلك
7 تیر 91 19:16
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به دو كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
زهره مامان هلیا
8 تیر 91 10:41
نازی تیارا جونی اینم یه تجربه است نه

آره دیگه .بیشتر از هر چیز قدر مامانمو بیشتر میدونم که هروز تیارا را نگه میدارن
سحر مامان بهار کوچولو
9 تیر 91 12:10
سلام قربونت برم که اینقدر شیطونی

بلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


بووووووووووووووس


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد