تیاراتیارا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

تیارا گلی

عروسکم قشنگم تولدت مبارک

1391/9/18 12:46
نویسنده : مامانی
1,996 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من,گل من       تولدت مبارک

قشنگ شدی,گل شدی
شدی مثل عروسک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک

فرشته مهربانم تیارای عزیزم ،دردانه ام 2 سال است که فرشته کوچولوی من زمینی شده است و 2 سال است که بهترین لحظات عمرم را درکنارت دارم .با هیچ کلمه وجمله ای نمیتوانم توصیف کنم شیرینی وجودت در زندگیمان . 2 ساله پابه پای تو اشک ریختم ،با هر لبخندت خنده بر لبانم نشاندی وعاشقانه دوستت داشتم ودارم .امیدوارم بتوانم مادری لایق وکافی وشایسته وجود پاکت باشم .

دختر مهربون و شیرین زبونم این روزها حسابی دلبری و شیرین زبونی میکنی و من هر لحظه وهر جا فقط وفقط خدا را بابت وجود نازنینت ،بابت لایق دونستن من در کنار تو شاکر هستم .

دوستت دارم مهربونم  وتولدت هزاران بار مبارک

این هم عکس جشن تولدت که حدود یکماه زودتر به دلیل محرم برگزار شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامي ملودي جون ♥
21 آذر 91 10:53
بازم مبارك انشا الله هزار سالگيش و جشن بگيرين خانومي

بازم مرسی خانوم گل

مامان آراد
3 دی 91 23:17
عروسک قشنگم تولدت مبارککککککککک
با تاخیر
120 ساله شی خاله جون

مرسی عزیزم
مامان فتانه
16 دی 91 11:25
سلام چه دخترنانازی اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین جون ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم


مرسی چشم حتمااما کو آدرس؟؟؟؟؟؟؟؟


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیارا گلی می باشد